Σελίδες

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

magic moments!!

Kαλημέρα σε όλους!!και καλή εβδομάδα να΄χουμε!!
Έφτιαξα μια σύνθεση και την έχω και τη βασανίζω μια βδομάδα!Ότι προλάβω να κάνω το πρωί γιατι μετά έρχονται τα παιδιά από τα σχολεία και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα!!
Με αυτή τη σύνθεση λοιπόν θα λάβω μέρος σε δυο προκλήσεις:
στο  Βird is the Word που θέλει κάπου στη συνθεσή μας να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη MAGIC και στο scrap-crafts by Chrysa που η Χρύσα θέλει να βάλουμε το λαχανί χρώμα!
Λοιπόν  έφτιαξα αυτή τη σύνθεση
Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω που σταματάτε στο μπλογκάκι μου, για τα σχόλια που αφήνετε με βοηθούν πολύ,επίσης για μία ακόμη φορά να ευχαριστήσω τη Χρύσα γιατί έχω κερδίσει δύο φορές- μου φαίνεται ότι μου φέρνει γούρι-τι να πω!!
Σας χαιρετώ για την ώρα καλά να περνάτε!!!

8 σχόλια:

  1. Αχου το... είναι μια σκέτη γλύκα!
    Σου βγάζει μια παιδικότητα, μια γαλήνη, μια αρμονία! Μου αρέσουν πολύ όλα τα μπλιπλικάκια που έχεις βάλει (κουμπάκια, πεταλουδάκια, μπαλόνι κλπ). Υπέροχο!!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. despina πολυ ομορφη η συνθεση με πολυ ωραια διακοσμητικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κουκλάκι είναι... να το χαιρεσαι , και πολύ όμορφη σύνθεση, μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα πολύ όμορφη η συνεσή σου πολύ ωραία χρώματα ,στήσιμο μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχουυυυυ...Τι γλυκό layout!!! Μου αρέσουν πολύ τα απαλά χρώματα, τα διακοσμητικά και αυτό που έγραψες είναι τόσο γλυκό και συγκινιτικό!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Such an adorable LO Despina.. so soft and sweet and I love all your cute embellishments!! Thanks for playing along :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Awe soooo cute!!Gorgeous Lo and Pic! So great that you played along at Bird Is The Word....
    Lou xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή