Σελίδες

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

''back to school''challenge!!!

Καλημέρα γειτονάκια!!!!Εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα!!!Χαζεύοντας τα μπλοκς κάποιες φορές βλέπω διάφορες προκλήσεις που μου αρέσουν αλλά ποτέ δεν προλαβαίνω να πάρω μέρος γιατί τελειώνουν σε λίγες μέρες.Αυτή τη φορά είδα στα μπλογκς των Wee Memories και ''Just Us Girls''μια πρόκληση με θέμα τα σχολεία!Μπορείς να παρουσιάσεις ότι θέλεις!!Εγώ αυτό που θα σας δείξω το είχα φτιάξει πέρσι για να το κάνω δώρο στη δασκάλα του γιου μου αλλά τελικά δεν της το έδωσα γιατί μου φάνηκε ''φτωχό''δώρο για δασκάλα!!Ντρέπομαι που το λέω γιατί μετά το μετάνιωσα!Έτσι λοιπόν με αυτή την κατασκευή θα πάρω μέρος στις προκλήσεις και πήτε μου αν είναι φτωχό ή όχι!Όπως πάντα τα σχόλιά σας με βοηθούν!!
Χρησιμοποίησα ένα κουτί από γάλα και διάφορα χαρτιά!Και τα δύο τα έχω φτιάξει εγώ.
Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα!!!

29 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση και καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακώς δεν το έδωσες στη δασκάλα, θα της άρεσε πολύ! Δεν έχει σημασία το κόστος, αλλή η σκέψη και το γεγονός ότι διέθεσες χρόνο και μεράκι για να φτιάξεις κάτι τόσο όμορφο με τα ίδια σου τα χέρια!
    Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα συμφωνησω με την Κατερινα οτι κακως δεν το εδωσες!!κατι παρομοιο ειχα δωσει εγω της δασκαλας τη κορης μου και τρελαθηκε!!
    ασε που σαν δασκαλα θα μου αρεζε παααρα πολυ ενα τετοιο δωρο!!!
    ειναι υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακώς δεν τα έδωσες, η δασκάλα έχασε ένα πολύ ωραίο δώρο!βέβαια, απο την άλλη, ευτυχώς για εμάς γιατί έτσι το θαυμάζουμε και παίρνουμε ιδέες και ίσως ευτυχώς και για σένα γιατί με αυτό το φοβερό σετάκι μπορεί και να κερδίσεις την πρόκληση!θετική σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα και τα δύό! Κρίμα που δεν τα έδωσες αν και δεν σου κρύβω πως και εγώ καμιά φορά διστάζω να χαρίζω πράγματα που έχω φτιάξει μην νομίσει ο άλλος πως ήθελα να την βγάλω οικονομικά χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα και το κυριότερο έχουν ψυχή,έπρεπε να τα δώσεις,ποτέ όμως δεν είναι αργά,κάντο φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα Δεσποινούλα!!Πολύ όμορφη ιδέα το σετάκι!!Και βέβαια θα έπρεπε να το είχες χαρίσει στη δασκάλα!Μην διστάσεις άλλη φορά!!Φτιάχνεις πολύ όμορφες δημιουργίες και το κυριότερο το κάνεις με αγάπη και είναι αυτά είναι σημαντικότερο απτην τιμή!!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα είστε σίγουρες ότι φέτος θα το δώσω!με επιρέασε μια μαμά όταν μου είπε:κουτί από γάλα θα δώσεις σε δασκάλα για δώρο?και.. ξέρετε κάπου κόλλησα!
    Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλό μήνα Δέσποινα! Η κατασκευή σου είναι πολύ όμορφη και κακώς που δεν το χάρισες στην δασκάλα, γιατί το χειροποίητο έχει πολύ μεγάλη αξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ. ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεσποινάκι μου καλησπέρα!!!
    Θα συμφωνήσω και εγώ με τα κορίτσια,δεν μετράει το πόσο ακριβό ή φτηνό είναι το δώρο σου αλλά το ότι κάθισες και αφιέρωσες κάποια ώρα από τη ζωή σου για να φτιάξεις κάτι τόσο όμορφο για κάποιον.Εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα δωράκια,με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα όταν μου τα προσφέρουν.Τα δώρα που είναι χειροποίητα και από ανακυκλώσιμα υλικά έχουν διπλή αξία,έτσι πιστεύω εγώ.....

    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. This is such a cute and creative project! Thanks for playing with us at Wee Memories Scrappy Saturday Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ πάντως το βρίσκω υπέροχο δωράκι! Καλό μήνα και καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα,Δέσποινα!Εγώ,πάντως,ως δασκάλα,θα το δεχόμουν με χαρά το δωράκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What an adorable desk set! Perfect for a teacher! Thanks for playing with Just us girls!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What a fun project!! You did a fantastic job!!! Thanks for playing with us at Wee Memories Scrappy Saturday Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεσποινάκι μου όμορφο γιατι παιδί μου δεν το έδωσες??????? Εμένα όταν μου κάνουν δωράκια οι γονείς πάντα αυτά που φτιάχνουν οι ίδιοι με τα χέρια τους και την αγάπη τους με συγκινούν πολύ περισσότερο απο τα αγοραστά!!! μην το κάνεις ξανά αυτό το λάθος! Ωστόσο είναι και τα δύο τόσο όμορφα.... Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλή επιτυχία και καλό μήνα!!!! είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δέσποινά μου καλημέρα! Είναι πολύ όμορφο το σετάκι και φαντάζομαι πόσο κόπο έκανες ειδικά για να φτιάξεις το κουτί για τα χαρτιά! Σαν εκπαιδευτικός κι εγώ θα σου πω ότι κάθε δασκάλα θα το στόλιζε ωραία ωραία στην έδρα της! Καλή επιτυχία και μην ακούς τις μαμάδες που καμμιά φορά μεγαλοπιάνονται κιόλας! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειναι πολυ ομορφα εμενα μου αρεσουν αυτα τα δωρακια!!!Καλο Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Clever you these are so pretty and they are so much nicer and more personal than shop bought gifts well done.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεσποινάκι μου όμορφο!!!! Καλό απόγευμα να έχεις!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καθόλου φτωχό!!! Είναι πολύ όμορφο σετάκι και πολύ πρακτικό! Μπράβο! Σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ;
    ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΣΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δέσποινα καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου. Απο΄'δω και πέρα θα τα λέμε συχνά.Όσο για το δωράκι που έφτιαξες με τα χεράκια σου και αφιέρωσες χρόνο και σκέψη δεν μπορείς να το λες φτωχό γιατί δεν είναι καθόλου το αντίθετο μάλιστα είναι μοναδικό πρωτότυπο και ξεχωριστό και κακώς δεν το έδωσες σίγουρα θα της ήταν χρήσιμο της δασκάλας ίσως το ξανασκεφτείς και το δώσεις φέτος...Φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δέσποινα μου με αυτό που έφτιαξες με εξωθείς και μένα να φτιάξω διάφορα.Θα προσπαθήσω τουλάχιστον.Γνωστή για τα δύο μου "ζερβά" χέρια.Όσο για το "κουτί" το γάλα θα πω όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.Αυτό δεν φαίνεται τόσο όμορφα που το έφτιαξες.Εξάλλου τενεκές είναι το ένα τενεκές και το άλλο και μάλιστα το γάλακτος ο τενεκές πιο ανθεκτικός.Φιλιά και καλημέραααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεσποινάκι μου πέρασα να πω ένα γεια και να θαυμάσω ξανά τις τόσο όμορφες κάρτες σου!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κ μονο οτι πηρ3ες κατι αχρειστο κ εφτιαξες κατι χρησιμο ειναι μοναδικο δωρακι..θα πρεπε να το δωσεις..αλλα δεν πειραζει..θα το χαρει κανεις αλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή