Σελίδες

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

DIVA TIME!!!

Καλησπέρα σ' όλη την μπλογκοπαρέα!!!Τι κάνετε?Επιστρέψατε από τις διακοπούλες σας?Από ότι είδα μαζευόμαστε σιγά σιγά!Εγώ πέρασα ένα κουραστικό σαββατοκύριακο με πολύ δουλειά!!Ευτυχώς όμως όταν κάθομαι στην αγαπημένη μου γωνίτσα με τα σκραμπουκικά μου ξεκουράζομαι και ξεχνιέμαι!!Έτσι λοιπόν έφτιαξα μια σύνθεση για την πρόκληση του Get Creative με σχέδιο της Χρύσας.Αυτή τη φορά είναι κοριτσίστικη υπόθεση!!Στη φωτογραφία είναι η ανιψούλα μου Ελενίτσα,η μικρή μας κουκλίτσα!!!Ελπίζω να τα πήγα καλά τα σχολιά σας πάντα με βοηθούν!!!
Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας,για τα σχόλιά σας,με κάνουν πραγματικά πολύ ευτυχισμένη!!!Σας ευχαριστώ με μια καρτούλα!!
Μ' αρέσει να φτιάχνω κάρτες με κομμάτια χαρτιών που έχουν περισσέψει!!
Σας εύχομαι καλό βράδυ και τα ξαναλέμε!!!!

22 σχόλια:

  1. Γειά σου, Δέσποινα!!!Ναι, μαζευόμαστε σιγά σιγά!Λατρεύω το πουά στην κάρτα σου!Φοβερή λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ επιτέλους να μαζευτούμε να μπει στους ρυθμούς τις σιγά σιγά η γειτονιά μας! Η σελίδα σου πολύ όμορφη σκέτη γλύκα η ανιψούλα σου! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ, Η ΑΝΙΨΟΥΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα η σύνθεσή σου μου αρέσει πολύ!!! Πολύ κοριτσίστικη και όλα τα στολίδια είναι υπέροχα και ομορφα τοποθετημένα! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΑ!!!!!!!!
    ΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ κορίτσια!!

    Αχ!Ρένα δε μπορείς να φανταστείς!!!ατελείωτα είναι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεσποινάκι μου μου αρέσουν πάρα πολύ και η σύνθεση και η καρτούλα! Ωραίο που γύρισες το sketch, τα κοριτσίστικα διακοσμητικά που έβαλες είναι μούρλια και τα χρώματα πολύ diva!
    Super και η κάρτα και που δεν αφήνεις τίποτα να πάει χαμένο!

    υγ. Μια συμβουλή για να βγάζεις καλύτερες φωτογραφίες και έτσι να αναδεικνύεις καλύτερα τη δουλειά σου.
    Βάζε άσπρο φόντο πίσω από τη σύνθεση(π.χ. ένα μεγάλο χαρτί) και προσπάθησε να βγάζεις φωτογραφίες με φυσικό φως ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή σου!θα το δοκιμάσω γιατί δε μπορείς να φανταστείς πόσες φωτογραφίες τραβάω μέχρι να βγάλω την πιο καλή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δέσποινα η diva σας με έχει ξετρελάνει!πολύ ωραία χρώματα, τα διακοσμητικά φοβερά και η μικρή όλα τα λεφτά!καλή επιτυχία!
    Αλλά και η κάρτα απίστευτη, δεν το πιστεύω οτι της φτιάχνεις με ότι σου περισσεύει!φοβερή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το ποσο μου αρεσε δε λεγεται!!!το σκισιμο,τα διακοσμητικα,τα χρωματα...ολα υπεροχα!!!!
    ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας στο gc!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να μια κι εγώ! Καλώς σε βρήκα Δέσποινα, πολύ όμορφη η σύνθεση σου, μου αρέσουν τα διακοσμητικά και όλο το στήσιμο!!!! Μπράβο και καλή επιτυχία στην πρόκληση! Ευχαριστούμε για την όμορφη καρτουλα σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hi Despina, what a pretty layout, love the photo she looks like a real diva in the making ! Love the spotted paper and the pretty girlybembellishments. As for your card it,s sensational gorgeous coloursband shapes and nice clean lines. Thank you for your continued support at Get Creative and good luck

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Δέσποινα! Η κοριτσίστικη σύνθεση είναι πραγματικά πολύ όμορφη με υπέροχα διακοσμητικά και μια ανιψούλα γλύκα! Και η καρτούλα σου όμως είναι πολύ όμορφη και χαρούμενη. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ γλυκειά σύνθεση..άσε που τρελαίνομαι για το πουά!!!!τολμας με χρώματα που άλλοι φοβούνται και σου βγαίνει τέλειο το αποτέλεσμα!!!!σε ευχαριστώ πολύ που περασες απο εμένα!!!!και για αυτά που μου έγραψες...να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η σύνθεσή σου πολύ ωραία και καλοδουλεμένη! Καλή επιτυχία! Η κάρτα πανέμορφη και σ'ευχαριστούμε κι εμείς από την πλευρά μας! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφααα!Μου αρέσει ιδιαίτερα το πουά! Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και τα καλά σου λόγια! Θαυμάζω όσα φτιάχνεις!Καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεσπονάκι μου και η σύνθεση αλλά και η κάρτα είναι υπέροχα, τα διακοσμητικά τα χρησιμοποίησες άψογα και η κούκλά στη φώτο σκέτη diva!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρααααα!!!
    Όσο και να μου αρέσουν οι κατασκευές και όλα όσα φτιάχνετε δεν μπορώ να τα φτιάξω..Πολύ όμορφη η κάρτα και πιο όμορφη η μικρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δεσποινιώ μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Great take on the sketch!!
    love all the embellishments and your card is very very pretty!
    Thank you so much for taking the time to take part in our challenges at Get Creative!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ .ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautiful layout, lovely photo ... good luck in the challenge!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή