Σελίδες

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Στιγμές χαλάρωσης και.......κουμπαράδες!!!!!!

Τσααααα!!!!!Εδώ είμαι πάλι!!!Σας έλειψα καθόλου;Εμένα πάντως μου λείψατε!!Αν και έκανα τη βόλτα μου στα σπιτάκια σας που και που για να βλέπω τι γίνεται!!Ο καιρός φτιάχνει όσο περνάει,η θερμοκρασία ανεβαίνει,χαλαρώνουμε λίγο και κάνουμε τα μπανάκια μας.....Σήμερα με κάτι ξαδέρφια μου πήγαμε Ελαφόνησο στην παραλία του Σίμου.Περάσαμε μαγευτικά!!!!!Δεν θέλαμε να φύγουμε!!!Πήραμε ομπρέλες,φαγητά,[δε συμφέρει να πάρεις τίποτα από κει είναι λίγο ακριβούτσικα]αντηλιακά και φύγαμε!!!!Σας δείχνω φωτογραφίες!!!!Εδώ φτάνουμε Ελαφόνησο....

 ...............εδώ είναι η εκκλησία του Άγιου Σπυρίδωνα είναι το πρώτο πράγμα που αντικρίζεις φτάνοντας................
 ........................και εδώ είναι η μαγευτική παραλία του Σίμου με τα γαλαζοπράσινα νερά και τη χρυσαφένια άμμο......................
 .............τα παιδιά δε βγήκαν έξω από το νερό καθόλου.....χόρτασαν παιχνίδι!!!!!
 ...........θα ξαναπάμε βέβαια και σας το προτείνω να έρθετε και εσείς θα περάσετε μαγευτικά!!!!!

                                                                                                    @


....................και για το τέλος σας δείχνω τους κουμπαράδες μου!!!!!Αξιώθηκα να τους τελειώσω επιτέλους!!!!
Ο πρώτος είναι από κουτάκι που κάποτε ήταν μια μάσκα μαλλιών....................
 ..................και ο δεύτερος από κουτί από νεσκουίκ σκόνη που τη ρίχνεις στο γάλα και το κάνεις σοκολατένιο..............
Επισκεφτείτε το http://www.drasigreekblogger.blogspot.gr/ και δείτε και τους άλλους κουμπαράδες που έχουν φτιάξει τα κορίτσια με ανακυκλώσιμα υλικά!!!είναι όλοι καταπληκτικοί!!!

Αυτά από μένα για την ώρα....σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και να περάσετε όμορφα,χαλαρά όπου κι αν πάτε...........να μη μιζεριάζουμε το χω ξαναπεί,μην το βάζουμε κάτω......και όλα θα γίνουν!!!!
                                                         Ο Θεός μαζί σας!!!!
                                                                                Φιλιά!!!!!!

31 σχόλια:

  1. Σκια μου..να σαι καλα..τι ομορφες φωτο..απεραντο γαλαζιο..και οι κουμπαραδες υπεροχοι..πρεπει να φτιαξω και γω τους δικουε μου..να περνας ομορφα..σε φιλω ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου και συ να σαι καλά!!!άντε περιμένω να δω τι θα φτιάξεις!!!!!και συ να περνάς όμορφα!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. μας έλειψες βέβαια!!αλλά χαιρόμαστε που περνάς ευχάριστα!!!!οι κουμπαράδες είναι αστεράτοι...μα τι θα ήταν αφού τα χεράκια σου φτιάχνουν υπέροχα πράγματα?Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ερινάκι!!!!που και που χρειάζεται λίγη ξεκούραση!!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Το διαπίστωσα και εγώ πως είναι φανταστικά στην Ελαφόνησο, αλλά είναι ακριβά σε σύγκριση με άλλες τουριστικές περιοχές! Οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εμείς εδώ το ξέρουμε ότι είναι ακριβά γι αυτό και όποτε πάμε μόνο στην παραλία ότι χρειαζόμαστε το πέρνουμε μαζί μας δεν αγοράζουμε τίποτα από κει!!!για φαγητό...ούτε για αστείο!!!!μόνο τα δωμάτια απ' ότι μου χουν πει είναι λίγο φθηνά σε σύγκριση με άλλες περιοχές!!!τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεσποινακι,σειρα μου να σου ερθω!!Στην παραλια του Σιμου εχω ερθη!Εχω τις ωραιοτερες αναμνησεις!Δεν βγαιναμε καθολου απο την θαλασσα!Τοσο πολυ μας αρεσαι!!Μεχρι που στο τελος κηκαμε απο τον ηλιο!!Καλα να περνας!!Πολλες και καλες βουτιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ Οι κουμπαραδες ειναι ΤΕΛΕΙΟΙ!!Μπραβο Δεσποινακι!!!

      Διαγραφή
    2. Να μου ξανάρθεις και θα περάσουμε φανταστικά!!!!!πήγαμε 12.30 και φύγαμε 5.00 τα παιδιά δε βγήκαν καθόλου από το νερό με το ζόρι στο τέλος για να στεγνώσουν!!!!να σαι καλά!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Yes I missed you and am so glad to see that you have been enjoying yourself , love the photos looks like paradise. Gorgeous money boxes so bright and cheerful and such beautiful summer designs.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!!!!είναι όντως παραδεισένιο μέρος!!!!!τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  6. πω πω πόσο μαγευτικά είναι στην Ελαφόνησο!! έχω περάσει αξέχαστα, εξωτικό νησί!!! να περνάτε πάντα όμορφα!! οι κουμπαράδες πολύ ωραίοι, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις έρθει κι εσύ;ναι είναι πάρα πολύ ΄όμορφα!!!!και συ να περνάς όμορφα!!!!!φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ....ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ,....ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεσποινιώ, χρονια τώρα έχω ακούσει τα καλλίτερα για την Ελαφόνησο, σήμερα όμως οι φωτό σου με ξεσήκωσαν!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ! όπως φαντάζομαι κι οι διακοπές σας. Πάντα τέτοια κορίτσι μου, να τ απολαμβάνετε!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να πω οτι θαύμασα τους κουμπαράδες σου!σόρρυ

      Διαγραφή
    2. Είμαι τυχερή Χαρά γιατί μένω ακριβώς απέναντι και πάω όποτε θέλω!!!!και συ να περνάς πάντα καλά!!!!φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!
    ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΧΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΚΡΙΒΑ;
    ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ!!!!
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!!!
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟΟΟΟΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά να έρθεις!!!!!οι τιμές είναι πρόβλημα αλλά πρέπει κάτι να κάνουν!!!
      μακάρι να το καταφέρναμε αυτό να έχουμε λιγότερα σκουπίδια αλλά δεν το βλέπω!!!!έχω δει ανθρώπους να πετάνε ανακυκλώσιμα στους κανονικούς κάδους και μόλις τους λες δεν είναι σωστό σου λένε:σιγά μη σώσω εγώ τον κόσμο!!!!αντε μετά να πάει μπροστα αυτή η χώρα!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες!!! Μπράβοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι κουμπαραδες σου ειναι πολυ ομορφοι!!!!Να περνας καλα καλο καλοκαιρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!!!και συ να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!!

      Διαγραφή
  12. αμάν αμάν αμάν... από την μία ζηλεύω (ούτε ένα μπάνιο δεν έχω κάνει ακόμα!!!), από την άλλη μας δρόσισαν οι φωτογραφίες σου!

    Και οι κουμπαράδες πολύ ωραίοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσα μου!!!!!καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!!!!

      Διαγραφή
  13. Πωπω τι ωραια και ζηλευτή θαλασσα ειν'αυτη??Πολύ ωραιοι και οι κουμπαραδες σου!Καλή συνέχεια Δεσποινακι και να περνατε όμορφες οικογενειακές στιγμές!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πετρούλα!!!!είναι πράγματι από τις πιο όμορφες παραλίες!!!!!καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πώ!πώ! παραλία!!... εύχομαι να ξαναπάτε!... Τί όμορφοι κουμπαράδες είναι αυτοί:!...
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα ξαναπάμε!!!!!ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!και συ να περνάς όμορφα!!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Δεσποινάκι δοκίμασε στο xrysak74@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη παραλία......είμαι σίγουρη πως περάσατε τέλεια. Οι κουμπαράδες σου δε θυμίζουν τίποτα από το αρχικό κουτί. Πολύ πολύ πολύ όμορφοι. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή