Σελίδες

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό φθινόπωρο!!!!!!

Γεια σας φίλες μου!!!!Πρώτα απ' όλα να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά και ιδιαιτέρως στα πρωτάκια!!!!Κι εμένα το ζουζούνι μου πάει φέτος στην πρώτη δημοτικού!!!Πως περνάνε τα χρόνια!!Ο ένας τελείωσε ο άλλος άρχισε και ο μεσαίος πρώτη λυκείου!!!!Έχω δύσκολο χειμώνα!!!Ας έχουμε υγεία και όλα θα γίνουν!!!
Σήμερα θα σας δείξω τι έφτιαξα αυτές τις μέρες!!!Κι έφτιαξα αρκετά...
Ξεκινάω με ένα στεφάνι.Το στεφάνι το πήρα από το βιβλιοπωλείο.Το τύλιξα με τσουβάλι και κόλλησα διάφορα κοχύλια που μάζευα όλο το καλοκαίρι!Το έκανα δώρο σε μια φίλη!!!
 Γενικά είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να φτιάχνω διάφορα και να μαθαίνω.Η τεχνική ντεκουπάζ μου αρέσει πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω και πολλά πράγματα!Μαθαίνω μόνη μου και ότι βλέπω σε διάφορα μπλογκς!Εδώ έφτιαξα ένα βάζο από καφέ και το συνοδεύουν αυτά τα όμορφα ροζ κοχύλια!!!
 κόλλησα την χαρτοπετσέτα,την πέρασα και με βερνίκι,όμορφα δεν είναι;απλά πράγματα στην αρχή μετά θα πάμε στα δύσκολα!!!
 αυτό είναι το κοχύλι.........
 Εδώ είναι ένα κομμάτι μάρμαρο που το βρήκα στη θάλασσα και αυτό! και έκανα ακριβώς το ίδιο....με την αγαπημένη ελιά....

όπως λέει και ο ποιητής:
Όπου κι αν λάχω κατοικία δεν μ' απολείπουν οι καρποί,
ως τα βαθειά μου  γηρατεία δε βρίσκω στη δουλειά ντροπή,
είμαι η ελιά η τιμημένη,
Εδώ στον ίσκιο μου από κάτω ήρθε ο Χριστός ν' αναπαυθεί
κι ακούστηκε η γλυκιά λαλιά του λίγο προτού να σταυρωθεί
είμαι η ελιά η τιμημένη..

Αυτά από μένα φίλες μου....Σας εύχομαι καλό δημιουργικό φθινόπωρο!!!!

                                                                      Φιλιά!!!!!!

33 σχόλια:

  1. Όμορφες δημιουργίες!!!!! Ειδικά το στεφάνι....να μας θυμίζει το καλοκαιράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!!αχ το καλοκαιράκι πως να το ξεχάσουμε;φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο,πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!!!Καλή χρονιά και στο...ζουζούνι πρωτάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες δημιουργίες Δεσποινάκι!!Καί αυτές μέ τό ντεκουπάζ,ονειρεμένες!!!Μού αρέση πολύ η πέτρα μέ τήν ελιά!!Καλή σχολική χρονιά στά παιδάκια σου εύχομαι!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα!!!!το ντεκουπαζ το προσπαθώ!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Γειά σου Δεσποινάκι!!! Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες... ειδικά το στεφανάκι καταπληκτικό!!!!! Καλές δημιουργίες!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βικάκι1!!!ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα! Την ελιά όμως ομολογώ την ζήλεψα!!! Είναι εντελώς φυσική...σαν ζωγραφιά.Καλή χρονιά σ'όλα τα παιδάκια,σε γονείς σε δασκάλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχα το ταλέντο σου να μπορώ να ζωγραφίζω.....ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΑ Η ΕΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΣΑΝ ΝΑ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρενάκι μου!!!!!να είσαι σίγουρη ότι δίνω κάτι εκεί που ξέρω ότι τα εκτιμούν!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και καλή σχολιή χρονιά στο μικρό σου!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!Ειδικά το μάρμαρο με την ελιά το λάτρεψα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτικο blog!!!
    και τα εργα σου ειναι απιθανα!!!!μπραβο!!!
    σε περιμενω γιατι εχεις βραβειακι!!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/09/blog-post_3339.html
    φιλακια:::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία για τα καλά σου λόγια!!!!ευχαριστώ και για το βραβείο!!!!!θα τα λέμε!!!
      φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Δέσποινα μου!!!Για όλους μας δυστυχώς θα είναι δύσκολη η χρονιά!!!Ελπίζω σε καλύτερο μέλλον!!Τα κομμάτια που έφτιαξες όλα ένα και ένα!!Καλοκαιρινά και πανέμορφα!!!Μπράβο σου!!!!Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία έτσι δε λένε;
      που θα πάει θα στρώσουν τα πράγματα!!!
      να σαι καλά!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!! ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεσποινάκι μου γεια στα χεράκια σου!Είναι υπέροχα!Καλή σχολική χρονιά να έχετε!Που θα πάει θα τα καταφέρουμε και αυτόν τον χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα ΟΛΑ!! Η ελιά σου όμως, είναι το...κάτι άλλο! Καλό φθινόπωρο, με ακόμα περισσότερες δημιουργικές ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!κι εμένα η ελιά μου άρέσει!!!!δεν περίμενα ότι θα βγει τόσο εντυπωσιακή!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Δέσποινά μου υπέροχα όλα!!Μπράβο!Καλή αρχή με το ντεκουπάζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Εγώ δεν είμαι ειδικός στο decoupage,αλλά ότι έμαθα από το Βάλε Φαντασία το έμαθα ,σου συστήνω να το επισκεφθείς αν δεν το'χεις κάνει ήδη!
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου συνονόματη!!!!θα το επισκεφτώ δεν το έχω κάνει!!!!!ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλό μας φθινόπωρο Δέσποινα! Πολύ όμορφες δημιουργίες! Και με το decoupage μπορείς να κάνεις τόσα μα τόσα πράγματα... πολύ πρωτότυπη η σκέψη σου με το κοχυλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα Νατάσα!!!!!προσπαθώ γιατί μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική!!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή