Σελίδες

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράδες συνέχεια....!!!!!

Καλή σας μέρα φίλες μου και γειτόνισσες!!!!
Σήμερα θα σας δείξω κουμπαράδες!!!!Εχθες τους τελείωσα!!Το απόγευμα που διάβαζα το μικρό,αυτός έγραφε το Αα το Ππ το Ιι με τα μικρά του τα χεράκια και άντε να κάνουμε ίσιες γραμμές εγώ είχα τις κόλλες μου τα λουλουδάκια μου τα χαρτάκια μου και έφτιαχνα κουμπαράδες!!!
Σήμερα σας τους δείχνω!!!!Είναι όλοι φτιαγμένοι από αντικείμενα που τα έχουμε όλοι στο σπίτι μας και που κάποια άλλη στιγμή θα τα πετούσαμε τώρα όμως χάρη Δράση των Ελληνίδων Blogger
μεταμορφώνονται σε χρήσιμα αντικείμενα και όχι μόνο!!!Επισκεφθείτε το μπλογκ και θα καταλάβετε τι εννοώ!!!
Εδώ έχουμε ένα κουτί από παπούτσια!!!!
 Το τυλίγουμε με χαρτί περυτιλίγματος βάζουμε κορδελίτσες λουλουδάκια και έτοιμο!!!
Την ιδέα μου την έδωσε μια θεία μου από την Αμερική που είχε έρθει το καλοκαίρι.Εκει στους γάμους πάνε και αγοράζουν κουτιά [δεν θυμάμαι πόσα δολάρια μου είπε]τα βάζουν σε ένα μέρος στο μέρος όπου γίνεται η δεξίωση και μέσα ρίχνουν οι καλεσμένοι το κατιτίς τους.Χρήματα,κάρτες.
Σιγά μην πάω να αγοράσω κουτί!!!!Νάτος λοιπόν ο κουμπαράς!!!
 Εδώ έχουμε έναν κουμπαρά μιας άλλης εποχής!!!ο κουμπαράς των λουλουδιών!!!!!Από κεσεδάκι γιαουρτιού!!!Πάντως βλέπω πολύ γιαούρτι κυκλοφορεί στη γειτονιά!!!!Φάτε γιαούρτι κάνει καλό!!!!Και μετά ξέρετε τι θα κάνετε το κεσεδάκι!!!!χιχιχι!!!!
 Εδώ έχουμε ένα κουτί που κάποτε μέσα είχε βανίλια το γνωστό μας υποβρύχιον!!!!Ντύθηκε με κουμπιά έτοιμο και αυτό!!!
 Και για το τέλος σας δείχνω ένα κουμπαρά με την τεχνική του decoupage.....
 .................και έγινε από αυτά τα δύο κεσεδάκια απολαυστικής κρέμας!!!!!
 τα κόλλησα και την συνέχεια την είδατε!!!!
 Αυτά είναι τα δικά μου μοντελάκια!!!!Για περισσότερες ιδέες επισκεφθείτε το http://www.drasigreekblogger.blogspot.gr/
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τη Σοφία για το βραβείο που μου χάρισε!!!!Ευχαριστώ Σοφάκι!!!!!

Και για το τέλος σας χαρίζω μια καρδούλα!!!όποιος θέλει την παίρνει!!!η προσπάθειά μου στο ντεκουπαζ!!!Εγώ είχα πρόβλημα με τις φωτογραφίες το έλυσα όμως χάρη στις χρήσιμες πληροφορίες της Κικής!!!
Αυτά από μένα φίλες μου!!!Είδατε λοιπόν μικρά πράγματα πόση χαρά μας δίνουν;
Σας εύχομαι να έχετε ένα χαρούμενο σαββατοκύριακο και σας ετοιμάζω δωράκια!!!!


                                                                       Τα λέμε φιλιά!!!!!

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες και να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημερα!Πανεμορφοι γινανε ολοι οι κουμπαραδες!!!Μπραβο σου και για τα εργα σου αλλα και την ποσοτητα!!!Καλο φθινοπωρο Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!μου αρέσει να φτιάχνω!!δε βαριέμαι ποτέ!!!!καλό φθινόπωρο και σε σένα!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δεσποινάκι!Καί η καρδούλα σου πάρα πολύ ωραία,τό κουτί,τέλειο,καί οι κουμπαράδες τό ίδιο!!Καλό Σ/Κ κάι πολλά φιλάκια στήν όμορφη Νεάπολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ, ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!
    ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ , ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ!!!!!!!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μη συγκινήθείς Ρένα μου;Τώρα πια είμαστε μια μεγάλη παρέα!!!!όλοι για έναν και ένας για όλους!!!!έτσι απλά με αγάπη και μεράκι!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι όλοι!!!...Θα σχολιάσω αυτόν με τα κουμπιά...γιατί είναι πρωτότυπος!...μου άρεσε
    πολύ η ιδέα!....επίσης αυτός με τα κεσεδάκια...πολύ έξυπνο να βάλεις τα κεσεδάκια
    το ένα πάνω στ`άλλο...Μπράβο σου Δέσποινα!...Το βραβείο σου να το χαρείς!... όσο για
    την ντεκουπαριστή πέτρα...πολύ όμορφη!!!...με χαρά μου θα την πάρω!....
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Χρυσούλα μου!!!!!φαντασία-αγάπη-μεράκι τι τρίπτυχο της δημιουργίας!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Δεσποινάκι!!!!!! Κουμπαράδες για όλα τα γούστα... όμορφοι όλοι τους!!! μα και η καρδούλα που μας χαρίζεις φανταστική... και φυσικά την παίρνω και πάω να στολίσω το σπιτάκι μου!!!!! Φιλιά πολλά καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βικάκι μου!!!!ευχαριστώ πολύ!!!!!φιλιά και καλό σκ!!!!

      Διαγραφή
  7. πολλοί όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!
    μπράβο!!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπέρα πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες και η καρδούλα στο τέλος
    συγχαρητήρια για το βραβείο
    καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Δεσποινιώ!!Με πρωτακι στο σπιτι κι εκανες τοσα πράγματα...!!Τι να πώ...μπράβο και μόνο μπραβο!Οι κουμπαραδες πολύ όμορφοι και ο πρωτος ειναι πραγματι πρώτος!!Καλό Σαββατοκυριακο και καλή χρονιά στους μαθητες σου!Καλό χειμωνα κιολας γιατι εδω κρυωνουμε αρκετα σημερα!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πετρούλα!!!!κλέβω κάποια ώρα μες την ημέρα για να κάνω τις κατασκευές μου!!!κρυώνετε;εμείς εδώ συνεχίζουμε τα μπάνια ακόμα!!!!καλό φθινόπωρο θα πω!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ωραιο το κουμποκουτακι!
    Καλο ΣουΚου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα τι όμορφοι κουμπαράδς και όλοι τόσο διαφορετικού μεταξύ τους.!!! Πως να μη συγκινηθεί η Ρένα.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα!!!!εσένα πάντως δε σε φτάνουμε!!!!μας έχεις καταπλήξει όλους!!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Βλέπω έπεσε πολύ δουλειά! όλοι ένας κ ένας αλλά ειδικά με τα λουλούδια ο αγαπημένος μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή