Σελίδες

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Μικρές δημιουργίες!!!!

Χαιρετώ την όμορφη μπλογκοπαρέα!!!Ένας χρονος πέρασε από την τελευταία ανάρτηση!!!Πως περνάει ο καιρός!!Είχα πιστεψει ότι δεν θα ξανασχοληθώ με το μπλογκάκι μου,μαλιστα καποια στιγμή είχα σκεφτεί να το διαγράψω κιόλας γιατί πολύ απλά δεν προλάβαινα να κάνω τίποτα!!
Είχα θυμώσει και με τον εαυτό μου γιατί σε ένα μπαζαρ δεν κατάφερα να στείλω τα πραγματάκια που είχα ετοιμάσει εγκαίρως στεναχωρήθηκα πολύ...έλεγα"μα καλά τόσο ανοργάνωτη είμαι;Τι έχω πάθει;
Αυτός που με απέτρεψε ηταν ο γιος μου,μου είπε:Aστο βρε μαμα ψωμί σου ζητάει;
Τα πράγματα βέβαια πήγαν σ΄ένα άλλo μπαζαρ βρήκαν την τύχη τους!!
Έτσι τώρα είμαι δω πάλι στις επάλξεις έτοιμη για νέες δημιουργίες για νέες προκλήσεις!!
Θα σας δείχνω προς το παρόν τι έφτιαχνα όλον αυτόν τον καιρό γιατί όλο και κάτι έφτιαχνα...
Αυτό είναι το τραπέζι της βεράντας μου ένα πλαστικό τραπέζι.Βαρέθηκα να το βλέπω άσπρο.Τι να το κάνω;Βρήκα παλιά βιβλία έκοψα τις σελίδες,τα κόλησα έκανα κολάζ κόλησα και διάφορα άλλα χαρτιά το πέρασα βερνίκι και να το αποτέλεσμα.Έγινε πάρα πολύ όμορφο δεν το περίμενα.
Όσοι το είδαν τρελάθηκαν!
Αυτό ήταν ένα συρτάρι παλιό χωρίς πάτο.Το έβαψα το έτριψα και το κρέμασα στον τοίχο της βεράντας μου.Έγινε ένα ωραιότατο ράφι....


Αυτή είναι μια βρυση τσίγκινη που τη βρήκα στα σκουπίδια.Έπεσε στα χέρια μου!
Κρακελε ενος συστατικού ντεκουπάζ έτοιμο κι αυτό στόλισε και αυτό την βεράντα μου!   
  
Εδώ σας αφήνω προς το παρόν με όμορφη φωτογραφία από το καλοκαίρι στην όμορφη Νεάπολη!!!
Να ζεσταθούμε λίγο...


Και μην ξεχναμε τους ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ τη νέα προ(σ)κληση της Δρασης που θα πετάξουν ως τη Βέροια για την "Πρωτοβουλία για το παιδί"δείτε τι υπέροχα πράγματα έχουν φτιάξει οι φίλες μας!!!!
                                        Σας φιλώ!!!!!
                                                         

20 σχόλια:

  1. Τέλεια ιδέα για το τραπέζι!!!!! Πολύ όμορφες όλες σου οι δημιουργίες!!!!
    Καλή Χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέσποινα καλησπέρα και καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι.
    Άργησες αλλά έκανες θεαματική επάνοδο με τα όμορφα έργα σου!
    Η Νεάπολη πάντα πανέμορφη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και δημιουργική χρονιά και από μένα Ελένη μου!!!ευχαριστώ πολύ!!!προσπαθώ να αξιοποιώ τα πάντα!!!φιλιά από την όμορφη Νεάπολη!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Δέσποινα.
    Μας έλειψες.
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες όπως πάντα.
    Οι σελίδες από τα βιβλία με έχουν σώσει πολλές φορές.
    Ελπίζω να σε βλέπουμε πιο συχνά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ρένα μου και σεις μου λείψατε!!!!βέβαια έμπαινα στα σπιτάκια σας αλλά πάντα βιαστικά!!!
      Θα με βλέπετε πιο συχνά!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς μας ήρθες πίσω Δέσποινα!
    Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις !
    Υπέροχες όπως πάντα οι δημιουργίες σου!
    τα φιλιά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!!καλή χρονιά και από μένα!!!!υπέροχα πάντα όσα γράφεις υπέροχο και το βιβλίο!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. ...Καλη και ευλογημενη χρονια Σκια μου..χαιρομαι πολυ..να σε καλα..παρε μου τηλ..στο εργαστηρι οποτε μπορεις..2463503598..ειναι σιτα..μου ελειψες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και από μένα Μαράκι μου!!!και μένα μου έλειψες!!!θα σε πάρω τηλ.φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα κι εγώ , Δέσποινα !!!!!! Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου !!!!!! Με βάζεις στον πειρασμό να ασχοληθώ κι εγώ με ένα πλαστικό τραπέζι που δεν μου αρέσει καθόλου !!!! Και μια και οι εποχές είναι δύσκολες , αντί να αγοράζουμε καινούργια πράγματα , είναι πολύ χρήσιμες οι ιδέες για να αξιοποιούμε τα παλιά !!!!!
    φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νίκη μου!!!!έτσι η μία με την άλλη παίρνουμε ιδέες και αξιοποιούμε τα πάντα!!!!δεν πετάμε τίποτα!!!φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία , ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας γύρισες, Δέσποινα!!! Να'ναι το 2015 γεμάτο υγεία, χαρά , αγάπη και ωραίες δημιουργίες!! Πολύ όμορφες οι ιδέες σου, ακόμη καλύτερο το αποτελεσμα!!! Να'σαι καλά, καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και από μένα γεμάτη υγεία αγάπη και πολλές δημιουργίες!!!ευχαριστώ πολύ!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά, Δέσποινα! Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου! Το παλιό βρυσάκι είναι σκέτη γλύκα!!!!!!!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή