Σελίδες

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ήταν ένα μικρό.....φανάρι.....

Καλημέρα στην όμορφη μπλογκοπαρέα!!!
Βρέχει,βρέχει ασταμάτητα δυο μέρες!!!Σήμερα βγήκε ο ήλιος να μας στεγνώσει λίγο και από τ΄απόγευμα πάλι βροχές!!Όχι δεν λέω τον καιρό...απλά ενημέρωση κάνω...σήμερα θα σας δείξω τι μεταμόρφωσα πάλι!
Ένα φαναράκι που ήταν έτσι....
                                       .....και το έκανα έτσι!!!έχω αδυναμία στα κεράκια,τα ρεσό...και στο συγκεκριμένο έκανα κρακελέ ενός συστατικού κόλλησα χαρτάκια,κορδελίτσες.........
                            εδώ μια κοντινή παρακαλώ γιατί η προηγούμενη είναι κάπως θολή.....
                            το πέρασα και μια στρώση βερνίκι και γενικώς του άλλαξα τα φώτα!!!

               ...........εδώ είναι ένας πάτος από μπουκάλι που τον βρήκα στη θάλασσα και χωράει ίσα ίσα                            ένα κεράκι....δεν το άφησα έτσι όχι,τη μανία έχω να θέλω όλα να τ' αλλάζω....            
                                         έγινε πάρα πολύ όμορφο.....το έχω στο δωμάτιό μου...

Αυτά τα λίγα σήμερα φίλες μου.....τελειώνω κάτι με χαρταετό.....σας φιλώ να είστε πάντα καλά
                                               και συνεχίζουμε!!!!!

                                                                        Φιλιά!!!!!!

26 σχόλια:

  1. Δεν του ..άλλαξες τα φώτα! Του άλλαξες την "φάτσα" και βέβαια το έκανε πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!γενικώς μου αρέσει να κάνω αλλαγές!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Το έκανες πανέμορφο. Από αδιάφορο που ήταν του έδωσες λάμψη. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο έγινε το φαναράκι! Το κρακελέ τέλιο!
    Με εντυπωσίασε κι η τεχνική του ανάποδου κεντήματος στο καδρο με τους χαρταετούς, δεν την είχα ξαναδεί!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου!!!πειραματίζομαι σε διάφορες τεχνικές!!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο έγινε το φαναράκι αλλά ο πάτος του μπουκαλιού,όλα τα λεφτά!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα!!!ο πάτος του μπουκαλιού πράγματι είναι όλα τα λεφτά!!!!λες και φτιάχτηκε για αυτή τη δουλειά!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο έγινε το φαναράκι αλλά ο πάτος του μπουκαλιού,όλα τα λεφτά!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο έγινε το φαναράκι και το πάτος του μπουκαλιού !!!
    ωραία μεταμόρφωση !!!
    κάλο βράδυ ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!μου αρέσει να μεταμορφώνω τα πράγματα αν γίνεται φυσικά!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Το φαναράκι το έκανες όμορφο.... τον πάτο από το μπουκάλι όμως τον έκανες φανταστικό!!!! Μπράβο δεσποινάκι με τις αστείρευτες ιδέες σου!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μια τρέλλα ότι πέσει στα χέρια μου να το αλλάζω και χαίρομαι που σας αρέσουν !!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες και οι δύο μεταμορφώσεις! Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου για τη βάση του μπουκαλιού.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και πολύ καλά έκανες Δέσποινα!
    Μπράβο σου ! Το κρακελέ πέτυχε τέλεια!
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα μου!!!αυτό το κρακελέ πετυχαίνει το άλλο δεν μπορώ να πετύχω!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!!!προσπαθώ για το καλύτερο!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που μεταμόρφωσες το φαναράκι είναι φανταστικό !!και οι χαρταετοί σου υπέροχοι !!χαίρομαι που σε βρήκα ,να είσαι καλά καλή συνέχεια !!!!!πολλλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μεταξία μου!!!ευχαριστώ πολύ!!!καλά να είσαι!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο έγινε το φαναράκι σου με το κρακελέ και την κορδελίτσα!!!
    Όσο για τον πάτο του μπουκαλιού, μου άρεσε πάρα πολύ...έχω μια αδυναμία στα γυαλάκια της θάλασσας και μου έδωσες ιδέα για ένα παρόμοιο που έχω βρεί κι εγώ!!!!!
    Καλό ξημέρωμα και καλή συνέχεια με τον χαρταετό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω αδυναμία στα γυαλάκια και έχω πάρα πολλά αλλά αυτό το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή!!!καλή συνέχεια και από μένα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Το φαναράκι καταπληκτικό, αλλά ο πάτος του μπουκαλιού το κάτι άλλο!!! Καλό και δημιουργικό μήνα με φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή