Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Καλώς ήλθατε!!!!!





Καλωσορίσατε στο μπλογκοσπιτάκι μου μετά από πάααρα πολύ καιρό και πάλι!!
Καλωσορίζω και μένα την εξαφανισμένη!!!
Πρώτα από όλα να ευχηθώ σε όλους Χριστός Ανέστη!!!
Χρόνια Πολλά με υγεία!!!
Μ' αρέσει που φανταζόμουν να γίνω φανατική μπλόγκερ....τρομάρα μου....
Μπα δεν το 'χω καθόλου,όσο και να προσπαθώ δεν μου βγαίνει δεν μου μένει χρόνος!!!
Καλωσορίζω λοιπόν την Άνοιξη,τον ήλιο,τον έρωτα,την αγάπη,τα λουλούδια τα πάντα καλωσορίζω όλους εσάς..
Καλωσορίζω σημαίνει σε υποδέχομαι,σε αποδέχομαι,σε καλοδέχομαι όπως μας λέει η φίλη μας 
Αλεξάνδρα  στη δεύτερη μυστική ανοιξιάτικη ανταλλαγή δώρων με θέμα το καλωσόρισμα!
Τι υπέροχη ιδέα!!!
Να είναι καλά που με σκούντηξε και έτσι πήρα μέρος και φέτος!!
Σε καλωσορίζω σπίτι μου,στην καρδιά μου.Από μικρή θυμάμαι μεγαλώνοντας σε χωριό οι πόρτες και τα παράθυρα των σπιτιών μας έκλειναν μόνο το βράδυ όταν πέφταμε για ύπνο.Την ημέρα όλο και κάποια γειτόνισσα έμπαινε,τη μια να ζητήσει ζάχαρη,αλάτι ή ότι άλλο,την άλλη μαρηηή φτιάξε ένα καφέ έλεγε αλλά δεν θα κάτσω πολύ γιατί έχω το φαΐ στη φωτιά...Άλλες για να ξομπλιάσουν που έλεγε και η μάνα μου δε βαριέσαι όλα στο πρόγραμμα ήταν...Σημασία είχε ότι όλα τα σπίτια πάντα ήταν ανοιχτά να καλοδέχονται κόσμο....τώρα όλοι έχουμε αποξενωθεί έχουμε παρέα τα προβλήματα, τα άγχη μας και ότι άλλο...
Είμαστε Έλληνες και σαν Έλληνες είμαστε φιλόξενος λαός,γνωστοί από την αρχαιότητα,επίσης μην ξεχνάμε την φιλοξενία του Αβραάμ όταν επισκέφτηκαν τη σκηνή του οι τρεις άγγελοι και τον τρόπο που τους υποδέχτηκε.Έτσι είναι ότι και να μας λένε εμείς πάντα θα δείχνουμε πόσο φιλόξενος λαός είμαστε!! 
Φέτος λοιπόν το μυστικό μου ταίρι ήταν η Κλαυδία και η έκπληξή μου ήταν μεγάλη,γιατί πέρσι της είχα στείλει εγώ δώρο!!Πόσο χάρηκα!!Ένα κουτάκι με καραμέλες και ευχές 


και ένα χειροποίητο καλωσόρισμα!!!!κεντημένο με σταυροβελονιά πάνω στην αγαπημένη μου λινάτσα!!!λατρεύω οτιδήποτε είναι με λινάτσα,Κλαυδία μου σε ευχαριστώ είναι πανέμορφο!!!!
Πάντα ευτυχισμένη υγεία ευτυχία στο σπιτικό σου!!!

Εδώ θα σας διηγηθώ μια ιστορία από τον καιρό του πολέμου που μου είχε πει η γιαγιά μου.Όταν κάποια στιγμή μέσα στη νύχτα της χτύπησαν την πόρτα.Τρομαγμένη,τα παιδιά να κοιμούνται,άνοιξε δειλά την πόρτα και μπροστά της παρουσιάστηκε ένας Ιταλός μες στα αίματα χτυπημένος από σφαίρα.Χωρίς να σκεφτεί τίποτα τον κατέβασε στο κατώι εκεί που είχε τις κατσίκες και περιποιήθηκε τις πληγές του.Τον φιλοξένησε λίγες μέρες μέχρι να σταθεί στα πόδια του πάντα με φόβο και τρόμο...δύσκολα χρόνια....Αυτό που μου έκανε εντύπωση και έχει μείνει στη μνήμη μου ήταν όταν τη ρώτησα ''δεν φοβόσουν γιαγιά;μου απάντησε:<αυτό που φοβόμουν ήταν μη τον βρουν και μου σκοτώσουν τις κατσίκες τι θα τρώγανε μετά τα παιδιά μου!>........

Και για το τέλος σας άφησα να δείτε τις πασχαλινές μου δημιουργίες......ξύλινο αυγό mix media....

 decoupage

 αυγό από φελιζόλ και decoupage
Και μετά από αυτή τη μακροσκελή ανάρτηση ήθελα να σας αποζημιώσω καλέ...και δεν θέλω να δίνω υποσχέσεις του τύπου δεν θα ξανά χαθώ γιατί όλο τέτοια λέω λέω και όλο χάνομαι  θα σας ευχηθώ να είστε όλοι καλά να περνάτε καλά και να έχετε υγεία και κάθε καλό στα φιλόξενα σπιτάκια σας!!!


                                                        Φιλιά Δέσποινα!!!

25 σχόλια:

  1. Ήρθα για τα καλωσορίσματα!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά και να χαρείς το όμορφο δώρο της Κλαυδίας...και τις καραμέλες φυσικά!
    Η ιδέα της Αλεξάνδρας ήταν πολύ καλή κι επειδή εξαφανισμένη είμαι κι εγώ τελευταία, πρέπει να βρω χρόνο να δω όσα έχασα!
    Η γιαγιά σου καταπληκτική ηρωίδα...και ο φόβος της τόσο πραγματικός τότε....μη σου πω και τώρα...η πείνα!
    Τα αυγά σου όλα ένα κι ένα!!
    Να είσαι καλά, μα περνάς καλύτερα και μην αγχώνεσαι καθόλου...όλοι εξαφανιζόμαστε κι επανεμφανιζόμαστε...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να περνάς καλύτερα...ήθελα να γράψω...χαχα!

      Διαγραφή
    2. Μαράκι μου Χρόνια Πολλά και από μένα με υγεία!!!!
      Πράγματι η ιδέα της Αλεξάνδρας υπέροχη!!!!
      όλες οι γιαγιάδες ήταν ηρωίδες!!!
      Να είσαι καλά και να περνάς καλά!!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Τι να πρωτογράψω; Θα αρχίσω με ευχές. Χρόνια πολλά, γεμάτα ήλιο, έρωτα, αγάπη και λουλούδια!

    Η αλήθεια είναι ότι ζούμε παρέα με τα προβλήματά μας και νιώθουμε ότι δεν έχουμε κάποιον να εξομολογηθούμε το πρόβλημά μας, που είναι τόσο γνωστό και τόσο κοινό τελικά...
    Παλιότερα, έμεναν δίπλα δίπλα οι άνθρωποι με τα ίδια βάσανα και κάθονταν στο σκαλοπάτι και τα συζητούσαν...
    Κια ακόμα και οι κουτσομπόληδες ήταν μια συντροφιά! Τώρα, μες στα διαμερίσματά μας κλεισμένοι λαχταράμε μια ανθρώπινη φωνή...

    Η ιστορία της γιαγιάς σου ζωντανεύει μια ολόκληρη εποχή! Οι άνθρωποι είχαν έννοια να σώσουν και να σωθούν από την καθημερινή απειλή του θανάτου...

    Με την Κλαυδία αναπτύσσετε πια μια... καρμική σχέση δώρων!
    Γλυκά σε καλοσώρισε! και δενβθα μπορούσε αλλιώς, γιατί εκτός από το ότι είναι ένας άνθρωπος με χιούμορ, είναι και πολύ γλυκός.
    Η λινάτσα δεν ήξερα ότι μπορεί να κεντηθεί (τόσο άσχετη είμαι!!!), αν και μου αρέσει πολύ σαν υλικό.
    Υπέροχο, σίγουρα θα καλοσωρίζει ευχάριστα τους καλεσμένους σου και θα ταιριάζει στο σπίτι σου.

    Για το τέλος άφησες τις υπέροχες δημιουργίες σου! Με ντεκουπάζ, που μισώ πια ως τεχνική, αφού δεν την καταφέρνω με τίποτα!!!

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που πήρες μέρος! Στην πρώτη ανταλλαγή σε είχα γνωρίσει, για αυτό και δεν ήθελα να λείπεις από αυτή!!!

    Εύχομαι να απολαμβάνεις ό,τι κάνεις κι ας μας λείπεις, αλλά και να μην εμφανιστείς πάλι του χρόνου, στην τρίτη ανταλλαγή!!!

    Καλό μήνα να έχεις, αγαπημένο Δεσποινάκι, πολλά φιλιά αφήνω. ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια μα πάνω απ' όλα σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!
      Όλοι μας χανόμαστε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και έτσι απομακρυνόμαστε...
      και εμένα μου λείπουν εκείνες οι εποχές που μαζεύονταν στις αυλές οι γειτόνισσες να πιουν καφέ να πουν τα νέα τους και μεις μικρά παιδάκια να καθόμαστε στο τσιμέντο ή να παίζουμε καραβάνα....
      Σε ευχαριστώ και πάλι και σύντομα θα σας δείξω και κάποια άλλα πραγματάκια που έφτιαξα!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς την Δέσποινα! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Μας έλειψες! Τα Πασχαλινά σου είναι πολύ όμορφα, Αλλά και το καλωσόρισμα της Κλαυδίας μας εξαιρετικό! Πολύ ωραία η λινάτσα! Και ωραίο στολίδι για το σπιτικό σου!
    Φιλάκια και καλό μήνα! Ελπίζω να μην ξαναχαθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!πράγματι το δώρο της Κλαυδίας πανέμορφο!!
      Λατρεύω τη λινάτσα!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες κι εσύ μαζί με το υπέροχο καλωσόρισμα της Κλαυδίας !!!
    Χρόνια πολλά με Υγεία και Αγάπη !!!!!
    Και μην χάνεσαι τόσο θέλουμε να θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου όπως οι Πασχαλινές σου που είναι πανέμορφες !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!!!Χρόνια Πολλά με υγεία!!ευχαριστώ πολύ!!!
      φιλια!!

      Διαγραφή
  5. Καλωσόρισες Δεσποινάκι μου.
    Ναι, είχες υποσχεθεί ότι δεν θα ξαναχανώσουν, αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα
    Άλλες οι σκέψεις και τα θέλω των ανθρώπων κι άλλες του Θεού.
    Με γεια το υπέροχο δωρακι σου, μοναδικό.
    Τα πασχαλινά σου αβγά τα ζήλεψα, γιατί εγώ εφετος δεν πρόλαβα να φτιάξω κατι, τα θέλω που λέγαμε.
    Και του χρόνου να είμαστε καλά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα και πάλι!!!τι να κάνω Ρενάκι μου όποιος ανακατευεται με πολλά αυτά παθαίνει!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και γω τελευταία στιγμή κατάφερα να φτιάξω κάτι πασχαλινό!!!
      Και του χρόνου να μαστε καλά!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι τόσο όμορφα όλα και το καλωσόρισμα και τα αυγά που ετοίμασες. Να είσαι καλά να τα χαρείς και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλωσόρισες και καλωσήρθαμε με αυτά τα λόγια που μας υποδέχθηκες !!! Ξεχωριστότο δώρο της Κλαυδίας και μάλιστα σε λινάτσα τόσο όμορφο θα στέκει στον τοίχο σου !!
    Η ιστορία της γιαγιάς είναι από εκείνες που μέσα τους γράφτηκε η εποχή του πολέμου !!
    Πολύ όμορφα όλα τα πασχαλινά σου !!
    Καλό μήνα δέσποινα με ήλιο , φως και χρώμα στη ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Πραγματικά το δώρο της Κλαυδίας είναι πανέμορφο ξεχωριστό!!!
      Όσο για τις γιαγιάδες μας ότι και να πούμε είναι λίγο....ηρωίδες!!!
      Καλό μήνα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Όμορφο και ζεστό καλωσόρισμα! Να σου πω την αλήθεια είμαι και εγώ από τις "εξαφανισμένες" δυστυχώς... Σημασία έχει να είμαστε καλά!! Καλό και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και από μένα με υγεία!!!
      Με τόσες υποχρεώσεις πως να μην εξαφανιστούμε δυστυχώς!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  9. ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΚΛΑΥΔΙΑΣ!!!Απλό, γεμάτο αγάπη και ανοιχτή καρδιά,έτσι νάναι πάντα το σπιτικό σου καλό μου.
    Οσο για τ αυγά σου τα λάτρεψα!
    Η δε ιστορία της γιαγιάς...μία απο τις χιλιάδες ιστορίες ανθρωπιάς που διαδραματίστηκαν στα μαύρα χρόνια της Κατοχής. ΑΞΙΑ!
    Φιλάκια πολλά και Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου σε ευχαριστώ πολύ!!!όπως το λες απλό γεμάτο αγάπη!!!είναι υπέροχο!!
      Να σαι καλά και κάθε χαρά αγάπη στο σπιτικό σου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτή η Κλαυδία...φτιάχνει θαύματα με τα χεράκια της!
    Μα κι εσύ δεν πας πίσω Δεσποινάκι μου!
    Πολύ όμορφα όλα!
    Χρόνια πολλά και ας χάνεσαι...πάντα βρίσκεις το δρόμο εσύ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σε ευχαριστώ!!!όσο βρίσκω το δρόμο είναι καλά άμα τον χάσω να δω τι θα κάνω....
      Να είσαι καλά!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά, Χρόνια καλά Δέσποινα, μυστικό μου ταίρι !!! Χάρηκα τόσο πολύ που το δώρο μου ταίριαξε με τις προτιμήσεις σου !!!Ευτυχώς που μας έδωσε, ακόμη μία φορά την ευκαιρία η Αλεξάνδρα, να δημιουργήσουμε και να ανταλλάξουμε τα δώρα μας....!!!Θαυμάσιες και οι δικές σου πασχαλινές δημιουργίες, καταπληκτική και η βιωματική ιστορία της γιαγιάς....Και του χρόνου εύχομαι να είσαι καλά !!! Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Δέσποινα! Πολυ ιδιαίτερο το καλωσόρισμα της Κλαυδιας, να το χαρείς! Σκέψου ότι τα εγγόνια εκείνου του Ιταλού θα λένε " υπάρχουμε χάρη σε εκείνη τη γυναίκα που έσωσε τη ζωή το τη παππού μας"! Όμορφα και τα αυγά σου και του χρόνου να ξαναφτιάξεις! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουάου!!! Η Κλαυδία κέντησε κυριολεκτικά και μεταφορικά! Με γεια σου οι ομορφιές Δέσποινα μου! Και φυσικά χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία! Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα :) Υ.Γ ωραία τα έργα σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα είναι υπέροχα τα δωράκια της Κλαυδίας να στολίζουν και να γλυκαίνουν το σπιτικό σου Δέσποινα!
    Όμορφες και ιδιαίτερες οι κατασκευές σου με ωραία, ξεχωριστά σχέδια!
    Να είσαι πάντα καλά, με δυνατές εμπνεύσεις και δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή